„Szkoła w obiektywie – zimą, wiosną, latem, jesienią”

 Regulamin Konkursu Fotograficznego

„Szkoła w obiektywie –  zimą, wiosną, latem, jesienią”

 

 

1.                Organizator konkursu:

Organizatorem Konkursu Fotograficznego „Szkoła w obiektywie –  zimą, wiosną, latem, jesieniąjest  Zespół Szkół Ogólnokształcących PSP i PG w Wolanowie.

Opiekun konkursu:  p. Małgorzata Kuśmierczyk.

Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie internetowej:

http://www.zso-wolanow.pl/index.php/konkursy-gimnazjum/ragulaminy

2.      Cel konkursu

Celem konkursu jest:

-      propagowanie, szczególnie wśród ludzi młodych, sztuki fotografowania, jako jednej z form artystycznego wyrazu, a jednocześnie jednego z najlepszych środków komunikacji międzyludzkiej;

-      znajdowanie magicznych miejsc i podkreślanie charakteru naszej szkoły
w  różnych porach roku

-      promocja  ZSO w Wolanowie

3.      Tematyka konkursu:

Przedstawienie krajobrazu naszej szkoły - Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wolanowie na fotografii w każdej porze roku.

4.     Uczestnicy

W Konkursie może wziąć udział każdy uczeń Publicznego Gimnazjum w Wolanowie.   

5.     Warunki przystąpienia do Konkursu, terminarz

Konkurs trwa od 1 stycznia 2015 roku do 15 listopada 2015 roku i jest podzielony na 4 etapy:

  • „zima” – okres od 01 stycznia 2015 r. do 28 lutego 2015 r.
  • „wiosna” – okres od  01 marca 2015 r. do 31 maja 2015 r.,
  • „lato” – okres od 01 czerwca 2015 r. do 15 września 2015 r.,
  • „jesień” – okres od 15 września 2015 r. do 15 listopada 2015 r.

Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:

  • Zapoznanie się z regulaminem konkursu oraz przestrzeganie określonych terminów.
  • Wyrażenie Zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika konkursu.  
  • Wyrażenie zgody na publikację prac na stronie internetowej szkoły oraz
    w materiałach promocyjnych i reklamowych szkoły.  
  • W Konkursie wezmą udział prace fotograficzne, które spełnią wymogi techniczne opisane w Regulaminie i w terminie wskazanym w Regulaminie zostaną dostarczone do Organizatora,  p. Małgorzaty Kuśmierczyk.
  • Poprzez przesłanie zdjęcia (lub zdjęć) na Konkurs, Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem oraz akceptuje jego postanowienia (również zgodę na przetwarzanie danych osobowych i publikację zdjęć).

6.     Wymagania dotyczące prac konkursowych

a.       Jeden Uczestnik może nadesłać łącznie do pięciu zdjęć. W przypadku nadesłania większej liczby zdjęć przez jednego Uczestnika, Organizator zastrzega sobie prawo do wyboru pięciu zdjęć metodą losową, bez uwzględnienia w Konkursie pozostałych prac tego Uczestnika.

b.       Wyklucza się prace tworzone wspólnie (współautorstwo).

c.        Prace na każdy etap można przesyłać w terminach:

  • „zima” – okres od 01 stycznia 2015 r. do 28 lutego 2015 r.
  • „wiosna” – okres od  01 marca 2015 r. do 31 maja 2015 r.
  • „lato” – okres od 01 czerwca 2015 r. do 15 września 2015 r.
  • „jesień” – okres od 15 września 2015 r. do 15 listopada 2015 r.

d.     Prace wysyłamy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w formacie JPG
o wymiarach minimum 600x800 pikseli i max w plikach nie przekraczających 1MB należy nadsyłać w formie załączników do listu elektronicznego.  
W treści wiadomości wpisujemy:
Imię nazwisko
Klasa
Informację: Zapoznałam/-łem się z regulaminem konkursu
e.     O ile na fotografiach konkursowych znajduje się wizerunek człowieka, uczestnik przesyłając fotografię zapewnia, że osoba, której wizerunek znajduje się na fotografii wyraziła zgodę na nieodpłatną publikację tego wizerunku.
 
7.     Finał i rozstrzygnięcie Konkursu
 
a.       Nagroda  publiczności - W trakcie trwania Konkursu będzie można głosować na zdjęcia. Wszystkie zdjęcia wysłane na każdy etap konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej szkoły. Zdjęcia zostaną opisane numerami wg, kolejności zgłoszenia dopiero po zakończeniu głosowania zostaną opublikowane nazwiska autorów zdjęć. Głosowanie odbywać się będzie poprzez wrzucenie kartki z numerem zdjęcia i nazwą pory roku do urny znajdującej się
w szkole oznaczonej napisem - Konkurs fotograficzny „Nasza szkoła - Cztery pory roku”. Urna do wrzucania kartek będzie wystawiana przez okres tygodnia od daty umieszczenia zdjęć na stronie internetowej szkoły http://www.zso-wolanow.pl 

b.       Tytuł  - Zwycięzca Konkursu Fotograficznego   „Szkoła w obiektywie –  zimą, wiosną, latem, jesienią” (z dopiskiem pory roku) przyznawany jest jako nagroda wyłoniona przez jury.

    Pod pojęciem “pora roku” na potrzeby niniejszego Konkursu rozumie się odpowiednio:

  • „zima” – okres od 01 stycznia 2015 r. do 28 lutego 2015 r.
  • „wiosna” – okres od  01 marca 2015 r. do 31 maja 2015 r.,
  • „lato” – okres od 01 czerwca 2015 r. do 15 września 2015 r.,
  • „jesień” – okres od 15 września 2015 r. do 15 listopada 2015 r.

Wybranych może być kilka zdjęć tego samego Uczestnika, lub zdjęcia różnych Uczestników. Werdykt jury jest ostateczny.

c.        Rozstrzygnięcie poszczególnych etapów Konkursu nastąpi:

  • „Zima” do 15 marca 2015 r.
  • „Wiosna” do 15 czerwca 2014 r.
  • „Lato” do 30 września 2015 r.
  • „Jesień” do 30 listopada 2015 r.

d.       Lista nagrodzonych Uczestników Konkursu zostanie opublikowana na stronie internetowej szkoły http://www.zso-wolanow.pl

8.     Nagrody

Prace zwycięzców Konkursu zostaną zaprezentowane na wystawie w ZSO  w Wolanowie i w Urzędzie Gminy w Wolanowie, na stronie internetowej szkoły  

Przewidziane są również nagrody rzeczowe.

9.     Postanowienia dodatkowe

  • Odpowiedzialność za naruszenie praw osób trzecich do zdjęcia nadesłanego na Konkurs w całości obciąża Uczestnika Konkursu.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania nagrodzonych zdjęć
    w kampaniach reklamowych i/lub materiałach reklamowych, promocyjnych oraz na stronie internetowej szkoły bez obowiązku wynagrodzenia dla autora zdjęć, jednakże Organizator nie ma obowiązku wykorzystania zdjęć.
  • Uczestnikowi Konkursu nie należy się żadne wynagrodzenie z tytułu wykorzystania jego zdjęć przez Organizatora, na co każdy Uczestnik wyraża zgodę, zgłaszając się do Konkursu.
  • Nadesłane prace przechodzą na własność Organizatora.

10.           Postanowienia końcowe

  • Organizator uprawniony jest do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu.
  • Organizator może w każdym terminie unieważnić Konkurs i nie rozstrzygnąć go bez podania przyczyn.

Przystąpienie do Konkursu jest dobrowolne.

Sunday the 5th. Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolanowie. Hostgator coupon - All rights reserved.